Bernat Pou i Riera – Documents

“Necrológica”, Solidaridad Obrera : A.I.T. Órgano del movimiento libertario español en Francia, Paris, 600, 20/09/1956

ESGLEAS, Germinal: “Vidas rectas: Bernardo Pou”,CNT. Órgano Oficial del Comité Nacional del M.L.E. en Francia, 595, 09/1956, Toulouse

Anuncis
Explore posts in the same categories: Història del moviment llibertari

2 comentaris a “Bernat Pou i Riera – Documents”

  1. Gabriel Pocoví Pou Says:

    Els dies 20 i 24 d’octubre, per cororreu electronic, vos vaig enviar documentació de Bernat Pou Riera, un escrit fet per Carlos M. Rama – 1956, i un altre de Albert Herranz publicat a la revista “Sa Plaça”.
    Bernat Pou Riera, era germà de la meva mare, estic interesat en tot el que fa referència al meu tió, le puc faclitar tota la documentació de que disposo.
    Salutacions.
    Gabriel Pocoví Pou

    • elsoblidats Says:

      Els dies 20 i 24 d’octubre, per cororreu electronic, vos vaig enviar documentació de Bernat Pou Riera, un escrit fet per Carlos M. Rama – 1956, i un altre de Albert Herranz publicat a la revista “Sa Plaça”.
      Bernat Pou Riera, era germà de la meva mare, estic interesat en tot el que fa referència al meu tió, le puc faclitar tota la documentació de que disposo.
      Salutacions.
      Gabriel Pocoví Pou

      Benvolgut Gabriel,
      Hem rebut tard el teu correu, ja tenim gent fent feina amb la figura del company POU. Per a qualsevol cosa pots xerrar amb n’Albert que està en contacte amb nosaltres.

      Salut
      ELS OBLIDATS


Deixa un comentari

